BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 13, 2012

Menghitung Hari,,

salam,,
hurmm,,tdi bru jer tgok calender ,,rase mcm skjap jer dh msuk bulan tiga,,
first of all,,topic untuk hari ni,,MENGHITUNG HARI,,haha,,its okay,,its all about the moment I wanna to stand on,,
-okay lgi 15 DAYS for my sister birthday,,that's why,,I'm always counting down day by a day,,haha
~okayy,,for next,,aku pon FOBIA dalam menghitung hari,,bila SPM akn menjelma,,,huhu
!third,,menghitung hari kerana brmuhasabah diri,,
ok,,aku rase,,,hari demi hari,,umur pon makin meningkat,,usia pon same,,and x lame lagi,,aku akan ke alam dewasa,,yang semua kene buat sendiri,,,
huhu~
tpi adekah aku mampu??*itu persoalannyer,,haa~
dugaan yang sikit ni pon aku x mampu lgi untuk kawal,,apetah lagi untuk hidup seorang diri,,huhu~(insyaAllah,,adi,,kau bole punyer nnti,,)
urmmm,,yang aku nk smua thu,,aku pon tkot nak HITUNG HARI bila tamatnyer skola ni,,
for your information ,,aku x nk BERPISAH dgn kawan2 aku,,
kenangan kite org amat indah,,YG X MAMPU untuk DIJUAL BELI,,
ia dtg scara naturally,,yang x dirancang dan dirangka,,
for all my friends,,aku nk minx maaf atas semua kesalahan aku pada korang,,MUNGKIN hari ni,,kita berjumpa,,TPI mne thu esok,,AKU X DA lagi,,hahaha,,,aku nk minx maaf sangat2 kat korang if aku ade salah kat korang,,=)

Just For My FRIENDS,,=)

0 comments: