BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 7, 2012

The Time is slipping away! :( Hopefully, ALL is WELL. Hehehe.. ^^,

Assalamualaikum..
Hello everyone.. ok la.. hari ni hari kedua aku jdi bdak lpasan SPM..
and you know what.? :: I'm kinda bored.
hari ni mula dgn aku pulang sume buku text. and it means I already resign dri jdi plajar skolah.
Tamat era persekolahan aku.
PERASAAN? ermm. ntah lah. gmbira ade. hiba ade. sedih ade.
slpas jer pulangkn buku text kat SPBT tdi,, aku pergi la 4 Muja. TEMPAT yang mana ALL ALI dan aku slalu lepak. Blajar bersame. ermm. Walaupun konflik brlaku antare kami, tpi PERSAHABATAN kami kekal terjalin. Kemesraan. Aku amat salut kawan aku ni. opss bukan kawan. tapi aku telah anggap die sbagai SAHABAT. Aku x thu knape, tpi bile org jumpe aku jer,, " Suai mne ALL ?" first question. Hmm. Same goes to him. Bile org jumpe die, org akn sbut nme aku kt die. ntah la.. Sbnrnyer, aku rse skjap sngat aku meluangkn mase dgn die. smlm, jamuan akhir untuk kami smua. Dan hari ni, mungkin detik perpisahan antara kami. Aku jumpe die pgi tdi. Memang x dinafikan, setiap PERTEMUAN akan adenyer PERPISAHAN. hari ni, sejujurnya, aku asyik trkenang memori aku ngan ALL. Pergi surau kul 5. Subuh same2. tido kat surau..tibe-tibe ade org kjutkn kul 3 pagi. har har har. 'Aku akan sentiase sokong kau ALL'. Tu janji aku. Even aku tiada disisi kau, aku doakan terbaik untuk kau. Moga kau cemerlang didunia dan diakhirat. InsyaAllah. :)

"Tidak sempurna iman seseorang itu jika tidak mengasihi saudaranya sebagaimana dia mengasihi dirinya sendiri". 
-Berjabat tangan dengan kau, Pelukan kau, Main game same-same lepas waktu zohor kat surau sementara nk tunggu kelas start,,, sume tu masih segar dalam ingatan aku ALL. Thanks All. SAYANG KAU! :)

0 comments: